Nämä toimitusehdot ovat voimassa 22.7.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Daintys Oy
Kutomokatu 5 H 34
05820 Hyvinkää

myynti@daintys.fi
2852868-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Käytämme sivustolla evästeitä seurataksemme mainoksiemme tehokkuutta.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkoutin maksuehdot, löydät ehdot täältä: https://checkout.fi/verkkokauppiaalle/maksuehdot/

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla: myynti@daintys.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Emme vastaa kuljetuksessa hajonneista tuotteista, mutta voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa, niin autamme mielellämme tilanteen ratkaisemiseksi.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot 

Palautusoikeus (14 päivää tuotteen vastaanottamisesta) koskee ainoastaan avaamattomia pakkauksia ja täysin uudenveroisia, myyntikuntoisia, käyttämättömiä tuotteita. Kaikista palautuksista on sovittava kanssamme etukäteen. Tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta: myynti@daintys.fi 

Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita postikuluja asiakkaalle. Tämä siis tarkoittaa, että asiakas maksaa palautuksen postituksen (myös mahdolliset pakkausmateriaalit) itse. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia tai ns. asiakaspalautuksia. 

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Säilytä postin kuitti asiakaspalautuksesta, palautuslähetykset ovat aina asiakkaan vastuulla.

Noutamatta jätetyt / väärään osoitteseen tilatut tuotteet 

Mikäli asiakas jättää jostain syystä lähetyksen noutamatta postista (noutoaikaa on 7 päivää) ja se palautuu meille, palautamme ostoksen hinnasta pyynnöstä ainoastaan sen osan, mikä jää jäljelle takaisinlunastuskulujen (10.90 €) jälkeen. Tämän lisäksi asiakas maksaa uudet postituskulut, mikäli hän haluaa tuotteen. Tilanne on sama myös silloin, jos toimitusosoite tai puhelinnumero on ilmoitettu väärin tai vastaanottajaksi ilmoitettu henkilö ei asu siinä osoitteessa, mikä on ilmoitettu toimitusosoitteeksi. Tällaisissa tilanteissa posti ei jakele lähetystä ja se palautuu meille. Palautamme pyynnöstä ostoksen hinnasta sen osan, mikä jää jäljelle takaisinlunastuskulujen (10.90 €) jälkeen. Tämän lisäksi asiakas maksaa uudet postituskulut, mikäli hän haluaa uudelleenlähetyksen.

Tuotteet

Daintys

Tili

Seuraa meitä

Daintys Facebook Daintys Instagram
sulje
 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 22.7.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Daintys Oy
Kutomokatu 5 H 34
05820 Hyvinkää

myynti@daintys.fi
2852868-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Käytämme sivustolla evästeitä seurataksemme mainoksiemme tehokkuutta.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkoutin maksuehdot, löydät ehdot täältä: https://checkout.fi/verkkokauppiaalle/maksuehdot/

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla: myynti@daintys.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Emme vastaa kuljetuksessa hajonneista tuotteista, mutta voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa, niin autamme mielellämme tilanteen ratkaisemiseksi.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot 

Palautusoikeus (14 päivää tuotteen vastaanottamisesta) koskee ainoastaan avaamattomia pakkauksia ja täysin uudenveroisia, myyntikuntoisia, käyttämättömiä tuotteita. Kaikista palautuksista on sovittava kanssamme etukäteen. Tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta: myynti@daintys.fi 

Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita postikuluja asiakkaalle. Tämä siis tarkoittaa, että asiakas maksaa palautuksen postituksen (myös mahdolliset pakkausmateriaalit) itse. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia tai ns. asiakaspalautuksia. 

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Säilytä postin kuitti asiakaspalautuksesta, palautuslähetykset ovat aina asiakkaan vastuulla.

Noutamatta jätetyt / väärään osoitteseen tilatut tuotteet 

Mikäli asiakas jättää jostain syystä lähetyksen noutamatta postista (noutoaikaa on 7 päivää) ja se palautuu meille, palautamme ostoksen hinnasta pyynnöstä ainoastaan sen osan, mikä jää jäljelle takaisinlunastuskulujen (10.90 €) jälkeen. Tämän lisäksi asiakas maksaa uudet postituskulut, mikäli hän haluaa tuotteen. Tilanne on sama myös silloin, jos toimitusosoite tai puhelinnumero on ilmoitettu väärin tai vastaanottajaksi ilmoitettu henkilö ei asu siinä osoitteessa, mikä on ilmoitettu toimitusosoitteeksi. Tällaisissa tilanteissa posti ei jakele lähetystä ja se palautuu meille. Palautamme pyynnöstä ostoksen hinnasta sen osan, mikä jää jäljelle takaisinlunastuskulujen (10.90 €) jälkeen. Tämän lisäksi asiakas maksaa uudet postituskulut, mikäli hän haluaa uudelleenlähetyksen.